№ з/п
|
Дата проведення уроку
|
Тема, зміст уроку
|
Примітки
|
Вступ
(1 год.)
|
|||
1.
|
05.09
|
Ознайомлення
учнів із завданнями і структурою курсу. Періодизація світового
розвитку.
|
|
Тема 1. Передумови Першої світової
війни. Війна та її наслідки (5 год.)
|
|||
2.
|
12.09
|
Міжнародні кризи та
конфлікти на початку ХХ ст. Причини і привід до Першої світової війни.
|
|
3.
|
22.09
|
Початок Першої світової
війни. Бойові дії в 1914р. Розширення масштабів війни. Події 1915-1916 років
|
|
4.
|
27.09
|
Практичне
заняття. Переосмислення системи
загальнолюдських цінностей . Зміна статусу жінки в період війни
|
|
5.
|
04.10
|
Вступ у війну США. Вихід
Росії з війни. Поразка Німеччини та її союзників.
|
|
6.
|
11.10
|
Російська революція 1917р.
Громадянська війна. «Воєнний комунізм» Розпад багатонаціональних імперій і
утворення нових незалежних держав у Європі.
|
|
Тема 2. Повоєнне облаштування
світу.
Версальсько-Вашингтонська
система договорів (3 год.)
|
|||
7.
|
18.10
|
Паризька мирна конференція. Версальський договір. Вашингтонська конференція.
|
|
8.
|
25.10
|
Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. і створення системи
колективної безпеки.
|
|
9.
|
08.11
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання.
|
|
Тема 3. Провідні держави
світу в 20 - 30-х рр. ХХ ст. (9 год.)
|
|||
10.
|
15.11
|
Зміна статусу провідних країн світу після Першої
світової війни. Період економічної стабільності.
|
|
11.
|
22.11
|
Консерватизм, лібералізм. Робітничий, соціалістичний рухи. Фашизм.
|
|
12.
|
29.11
|
Доба «проспериті» (процвітання) у США. прояви
Великої депресії. «Новий
курс» Ф.Д.Рузвельта та його основні підсумки.
|
|
13.
|
06.12
|
Велика Британія у роки стабілізації та Великої депресії. Політичний та
соціально-економічний розвиток Франції у 20-х рр.
|
|
14.
|
13.12
|
Листопадова революція та становлення Веймарської республіки в Німеччині. Світова
економічна криза в Німеччині.
Встановлення нацистської диктатури в Німеччині..
|
|
15.
|
20.12
|
Прихід до влади в Італії Б.Муссоліні. Фашизація Італії, створення
корпоративної системи.
|
|
16.
|
Диктатура Прімо де Рівери. Громадянська війна в Іспанії. Ф.Франко
|
||
17.
|
Практичне заняття. Політичні портрети Ф.Д.Рузвельта
Б.Муссоліні, А.Гітлера.
|
||
18.
|
Урок узагальнення і
тематичного оцінювання
|
||
Тема 4. СРСР. Країни Центральної та Східної
Європи. (6 год.)
|
|||
19.
|
Утворення СРСР. Становлення тоталітарного режиму.
|
||
20.
|
Становлення Другої Речі Посполитої. Становлення
Чехословаччини.
|
||
21.
|
Угорська революція. Режим Хорті. Румунія в міжвоєнні роки.
|
||
22.
|
Болгарія. Режим
А.Стамболійського. Від королівства сербів, хорватів і словенців до Югославії.
|
||
23.
|
Практичне заняття. Особливості соціально-економічного розвитку країн Центральної та
Східної Європи.
|
||
24.
|
Урок узагальнення і
тематичного оцінювання.
|
||
Тема 5. Країни Азії та Латинської Америки (5 год.)
|
|||
25.
|
Японія. Внутрішня та зовнішня політика.
|
||
26.
|
Китай. Національна революція.
Протистояння між комуністами і Гомінданом.
|
||
27.
|
Антиколоніальна боротьба в Індії. М.Ганді.
|
||
28.
|
Турецька республіка. Арабські держави. Витоки
палестинської проблеми.
|
||
29.
|
Практичне заняття. Національні
лідери країн Азії, Латинської Америки.
|
||
Тема 6. Міжнародні відносини
1930-х рр. Назрівання Другої світової війни
(3 год.)
|
|||
30.
|
Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу.
|
||
31.
|
Процес утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.
Громадянська війна 1936-1939 рр. в Іспанії. Формування блоку агресивних
держав осі Рим-Берлін-Токіо. Витоки, прояви та наслідки політики
умиротворення.
|
||
32.
|
Причини
радянсько-німецького зближення (весна 1939 р.), провалу англо-франко-радянських
переговорів у Москві (літо 1939 р.) та радянсько-німецького пакту про ненапад
(пакт «Молотова – Ріббентропа») і таємних протоколів до нього (23 серпня 1939
р.).
|
||
Тема 7. Розвиток культури у перші
десятиліття ХХ ст. (3 год.)
|
|||
33.
|
Найважливіші досягнення
науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.
|
||
34.
|
Основні ідеї й течії у
розвитку культури. Поява «масової культури». Нові напрямки в літературі та
мистецтві.
|
||
35.
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання.
|
||