Всесвітня історія. 11 клас. 35
годин
|
№
|
Дата
|
Тема
|
Прим.
|
|
|
|
Тема № 1(8г) Друга світова війна. Світ після Другої світової війни.
|
|
|
1
|
|
Основні тенденції соціально- економічних та
політичних перетворень у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.
|
|
|
2
|
|
Причини, характер, періодизація Другої світової
війни. Воєнні дії на першому етапі війни (1939 ― червень 1941 р.).
|
|
|
3
|
|
Напад
Німеччини на СРСР. Бойові дії в Північній Африці. Вступ у війну США.
|
|
|
4
|
22.09
|
Особливості окупаційного режиму та Руху Опору на
окупованих територіях. Поразка німецьких
військ на Орловсько-Курській дузі.
|
|
|
5
|
29.09
|
Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в
умовах війни.
|
|
|
6
|
06.10
|
Вигнання німецьких військ та їх союзників із
території СРСР, перенесення воєнних дій у Центральну та Східну Європу.
Відкриття Другого фронту.
|
|
|
7
|
13.10
|
Зміни у світі внаслідок Другої світової війни.
Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни для народів
світу
|
|
|
8
|
20.10
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання.
|
|
|
|
|
Тема № 2 США та Канада у 1945 – на
початку ХХІ ст.
Країни Західної Європи (1945 – поч. ХХІ ст.) ( 8 год.)
|
|
|
9
|
27.10
|
Основні тенденції
розвитку країн Заходу у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.
Утвердження
США як провідної країни повоєнного біполярного світу.
|
|
|
10
|
10.11
|
США
наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст
|
|
|
11
|
17.11
|
Канада.
Конституційна реформа 1982 р. Проблема Квебеку.
|
|
|
12
|
24.11
|
Німеччина.
Роль Німеччини на сучасному етапі.
|
|
|
13
|
01.12
|
Велика Британія.
Внутрішня і зовнішня політика лейбористських та консервативних урядів
|
|
|
14
|
08.12
|
Франція. Ш. де
Голль. Італія
|
|
|
15
|
15.12
|
Практичне
заняття. Європейська інтеграція: здобутки і
труднощі.
|
|
|
16
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання.
|
|
|
|
|
Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст.
та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи. ( 6 год.)
|
|
|
17
|
|
Завершення
епохи Сталіна. «Хрущовська відлига». Криза радянської моделі розвитку.
|
|
|
18
|
|
«Перебудова» та розпад СРСР (1985―1991 рр.). Росія
та нові незалежні держави.
|
|
|
19
|
|
Становлення
прорадянських режимів у Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині,
Югославії. Утворення системи світового соціалізму.
|
|
|
20
|
|
Практичне
заняття. Угорська революція 1956 р., «Празька
весна» 1968 р
|
|
|
21
|
|
Демократичні революції, особливості їх здійснення.
|
|
|
22
|
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання
|
|
|
|
|
Тема № 4 Розвиток провідних країни Азії, Африки та Латинської Америки в др. пол. ХХ
- на поч. ХХІ ст. ( 6 год.)
|
|
|
23
|
|
Розпад світової колоніальної
системи. Японія. Японське “економічне диво”.
|
|
|
24
|
|
Китай. Соціально-економічні експерименти
китайських комуністів. Культ особи Мао Цзедуна.
|
|
|
25
|
|
Південна Азія. Перемога народів Індії в боротьбі за
незалежність.
|
|
|
26
|
|
Країни
Близького та Середнього Сходу, Африки.
|
|
|
27
|
|
Латинська Америка.
Революції і диктаторські режими.
|
|
|
28
|
|
Узагальнення
|
|
|
|
|
Тема № 5 Міжнародні відносини у другій пол. ХХ ст–
на поч.. ХХІ ст. Розвиток культури
(1945 – поч. ХХІ ст.) Світ на початку ХХІ тисячоліття ( 7 год.)
|
|
|
29
|
|
Виникнення, розгортання, основні етапи «холодної
війни». Міжнародні кризи і конфлікти в 40―80-х рр. ХХ ст.
|
|
|
30
|
|
Світ
наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст.
|
|
|
31
|
|
Практична
робота. Україна в системі міжнародних відносин
кінця ХХ ― початку ХХІ ст.
|
|
|
32
|
|
Основні
напрямки науково-технічної революції в другій половині ХХ ст. та їх вплив на
життя пересічного громадянина.
|
|
|
33
34
|
|
Основні тенденції і течії розвитку
літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й
спорту
|
|
|
35
|
|
Урок узагальнення і тематичного оцінювання
|
|