вівторок, 26 грудня 2017 р.

ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ  9 клас
( 35 годин)


Дата
Тема уроку
Прим.
Розділ 1.  ЄВРОПА В ЧАС  ФРАЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА  НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН ( 5 год.)
1
06.09
Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

2
13.09
Французька революція кінця XVIII ст.

3
20.09
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.
Практична робота: підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона»

4
27.09
Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.
Практична робота: на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції

5
04.10
Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 2. ЄВРОПА  ТА  АМЕРИКА В  ДОБУ  РЕВОЛЮЦІЙ І  НАЦІОНАЛЬНОГО ОБЄДНАННЯ  ( 1815-1870рр.) ( 11 год.)
6
11.10
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності. Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм). Повсякденне життя.


7
18.10
Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.

8
25.10
Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія.

9
08.11
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха.

10
15.11
«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

11
22.11
Об’єднання Німеччини

12
29.11
 Об’єднання Італії.

13
06.12
Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

14
13.12
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.

15
20.12
Утворення незалежних держав у Латинській Америці (оглядово).
Практична робота: на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет лідера національного руху

16
27.12
Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ  КРАЇН  ЄВРОПИ  ТА  АМЕРИКИ  в останній третині ХІХ – на початку  ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ  АЗІЇ ( 10 год.)
17

Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

18

Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.

19

Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до «світової політики».

20

Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа.
Практична робота: на підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.

21

Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Томаса Вудро Вільсона.


22

«Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.

23

Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

24

 «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

Сунь Ятсен. Сіньхайська революція.

25

Спроби модернізації Османської імперії.
Практична робота: укласти порівняльну таблицю реформаторських заходів, що їх здійснювали під впливом модернізаційних процесів у ХІХ і на початку ХХ ст. уряди Росії, Австро-Угорщини, Німеччини, Франції, Великої Британії, Італії

26

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 4.  МІЖНАРОДНІ  ВІДНОСИНИ ( друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
( 4 год.)
27

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

28

Практична робота: простежити (за доступними історичними джерелами) динаміку міжнародних відносин у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., результати міркувань представити в резюме, таблиці

29

Початок боротьби за переділ колоніального світу. Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

30

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ  І  ПОВСЯКДЕННЕ  ЖИТТЯ ( кінець XVIII – початок ХХ ст.)  ( 5 год.)
31

Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

32

Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво.
Практична робота: зібрати й укласти в таблиці перелік фактів, які свідчать про зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва.

33

Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.
Практична робота: підготувати презентацію «Повсякденне життя людей на початку ХХ ст.»

34

Узагальнення. Тематичне оцінювання

35

«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики.
Особливості української історії ХІХ ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст.