7-й клас (35 год.)
|
№ з/п
|
Дата проведення уроку
|
Зміст (тема) уроку
|
Примітка
|
|
Розділ І.
ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ (6 год.)
|
|||
|
1.
|
05.09
|
Розселення слов’янських племен на території
України.
|
|
|
2.
|
12.09
|
Господарство східних слов’ян. Суспільний устрій.
Вірування. Сусіди східних слов’ян. Практична
робота
|
|
|
3.-4
|
19.09 26.09
|
Утворення Русі-України. Київські князі: Аскольд,
Олег, Ігор, Ольга, Святослав.
|
|
|
5.
|
03.10
|
Практичне заняття. Складання
історичного портрету князя ( на підставі історичних джерел)
|
|
|
6.
|
10.10
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
Розділ 2. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–Україна)
наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
(6 год.)
|
|||
|
7.
|
17.10
|
Внутрішня і зовнішня політика Володимира
Великого. Запровадження християнства.
|
|
|
8.
|
24.10
|
Київська держава (Русь-Україна) Ярослава
Мудрого. «Руська правда». Міжнародні зв’язки.
|
|
|
9.
|
07.11
|
Суспільний устрій. Влада князя.
Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля.
|
|
|
10.
|
14.11
|
Практичне
заняття. «Уявна подорож
Києвом часів Ярослава Мудрого»
|
|
|
11.
|
21.11
|
Культура Київської держави.
|
|
|
12.
|
28.11
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання
|
|
|
Розділ 3.
КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА
у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. (7 год.)
|
|||
|
13.
|
05.12
|
Правління Ярославовичів. Любецький з’їзд князів.
|
|
|
14.
|
12.12
|
Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава
Великого. Практична робота: «Повчання
дітям як історичне джерело»
|
|
|
15.
|
19.12
|
Роздробленість Київської держави. Київське, Переяславське та Чернігівське
князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Практична робота: складання плану,
робота за контурними картами
|
|
|
16.
|
26.12
|
Галицьке і Волинське князівства в другій
половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл. Практична
робота: складання історичного портрету князя.
|
|
|
17.
|
|
Культура Русі-України в другій половині ХІ –першій половині
ХІІІ ст.
|
|
|
18.
|
|
Кочові народи степів
України Х-ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії (оглядово)
|
|
|
19.
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
Розділ 4.
КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ ( ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА) (7 год.)
|
|||
|
20.
|
|
Утворення Галицько-Волинської держави.
|
|
|
21.
|
|
Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських
князівств Золотій Орді. Практична
робота: складання синхроністичної таблиці
|
|
|
22.
|
|
Король Данило – будівничий
Галицько-Волинської держави
|
|
|
23.
|
|
Галицько-Волинська
держава за наступників Данила Романовича.
|
|
|
24.
|
|
Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ –
ХІІІ ст.
|
|
|
25.
|
|
Практичне заняття:
Складання історичного портрету діяча Галицько-Волинської держави
|
|
|
26.
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання
|
|
|
Розділ 5. РУСЬКІ
УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ.
КРИМСЬКЕ ХАНСТВО (8 год.)
|
|||
|
27.
|
|
Інкорпорація руських удільних князівств до
складу Великого князівства Литовського та інших держав
|
|
|
28.
|
|
Кревська унія 1385 року і українські території.
Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.
|
|
|
29.
|
|
Держава Феодоро в Криму. (оглядово) Утворення
Кримського ханства. Гереї. Суспільний устрій та культура ханства.
|
|
|
30.
|
|
Суспільне і церковне життя. Сільське
господарство.
|
|
|
31.
|
|
Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
|
|
|
32.
|
|
Пам’ятки середньовічної культури XIV- XVст. Костянтин
Острозький. Юрій Дрогобич. Практична робота: складання історичного
портрету діяча.
|
|
|
33.
|
|
Практичне заняття: Порівняння правового статусу і
повсякденного життя представників різних станів, верств і етносів
|
|
|
34.
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ (1 год.)
|
|||
|
35.
|
|
Узагальнення
до курсу: «Історія Русі-України в
контексті епохи середніх віків».
|
|