7-й клас (35 год.)
|
№ з/п
|
Дата проведення уроку
|
Зміст (тема) уроку
|
Примітка
|
|
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП (1
год.)
|
|||
|
1.
|
04.09
|
ПОВТОРЕННЯ. Велике переселення
народів та його наслідки. Розселення слов’ян.
ВСТУП. Середньовіччя як період розвитку людства.
Періодизація.
|
|
|
Розділ 1. ПЕРШІ
СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ (6 год.)
|
|||
|
2.
|
11.09
|
Утворення «варварських королівств». Франкська
держава.
|
|
|
3.
|
18.09
|
Завоювання Карла Великого. Імперія
франків. Розподіл імперії.
|
|
|
4.
|
25.09
|
Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт
Візантії Культура Візантії.
|
|
|
5.
|
02.10
|
Природно-географічні умови Аравії.
Виникнення ісламу. Арабські завоювання.
|
|
|
6.
|
09.10
|
Практичне заняття. Організація влади у «варварських
королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших арабських
халіфатах.
|
|
|
7.
|
16.10
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
Розділ 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
(5 год.)
|
|||
|
8.
|
23.10
|
Зв’язок людини і природи. Рух населення.
Внутрішня і воєнна колонізація.
|
|
|
9.
|
06.11
|
Три стани середньовічного суспільства.
Феодалізм. Християнізація Європи. Християнська церква
|
|
|
10.
|
13.11
|
Практичне заняття. Замок. Рицарські традиції. Життя селян.
|
|
|
11.
|
20.11
|
Середньовічне місто. Ремесло і цехи. Торгівля й гільдії. Міські комуни.
Міська культура та повсякденне життя.
|
|
|
12.
|
27.11
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання
|
|
|
Розділ 3. ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ В
Х – ХV ст. (9 год.)
|
|||
|
13.
|
04.12
|
Скандинавія в добу Середньовіччя. Походи
вікінгів та їх завоювання.
|
|
|
14.
|
11.12
|
Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські
ордени. Практична робота: наслідки
Хрестових походів
|
|
|
15.
|
18.12
|
Середньовічні
держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.
|
|
|
16.
|
25.12
|
Реконкіста. Династична унія Ізабелль І і
Фернандо ІІ та утворення Королівства Іспанія.
|
|
|
17.
|
|
Франція у ХІ – ХV ст. Столітня
війна. Консолідація влади в руках французьких королів
|
|
|
18.
|
|
Англія в ХІ – ХV ст.
Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд. Практична робота: цінність «Великої
хартії вольностей» для сучасних європейців.
|
|
|
19.
|
|
Священна Римська імперія: устрій та
боротьба за політичний провід між світськими і духовними володарями.
|
|
|
20.
|
|
Італійські торговельні республіки
(Генуя, Венеція).
|
|
|
21
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання
|
|
|
Розділ 4. МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ
ЄВРОПЕЙСЬКОГО
СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (6 год.)
|
|||
|
22.
|
|
Церковний розкол 1054р. Католицька
церква в ХІ-ХV cт. Середньовічні єресі
і боротьба з ними.
|
|
|
23.
|
|
Практичне заняття.
Середньовічні школи та університети. Життя середньовічного студента.
|
|
|
24.
|
|
Наукові і
технічні досягнення. Книгодрукування.
|
|
|
25.
|
|
Архітектура і мистецтво. Практична робота: «Середньовічні
замки та собори: візитна картка туристичної Європи»
|
|
|
26.
|
|
Раннє Відродження. Гуманізм.
|
|
|
27.
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
Розділ 5. КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ в
Х – ХV ст. (5 год.)
|
|||
|
28.
|
|
Чернечі лицарські ордени та
християнізація Східної Європи. Велике князівство Литовське за правління
Ольгерда
|
|
|
29.
|
|
Польське королівство за Казиміра ІІІ.
Угорське королівство.
Ян Гус. Гуситські війни в Чехії. Практична. робота : Створення
синхронізованої таблиці
|
|
|
30.
|
|
Монгольське панування. Новгородська республіка. Велике князівство
Московське в XIV- на початку XVIст. Іван ІІІ. Практична робота
|
|
|
31
|
|
Утворення Османської імперії.. Культура Османської імперії.
|
|
|
32
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання.
|
|
|
Тема 6. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СХІД (2 год.)
|
|||
|
33.
|
|
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення
китайської культури. Практичне заняття:
культурні досягнення
середньовічного Сходу.
|
|
|
34.
|
|
Індія. Делійський султанат. Досягнення індійської культури. Японія.
|
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ (1 год.)
|
|||
|
35.
|
|
Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства».
|
|